Nieuwe merkstrategie Koning & Hartman

De ondernemingen NKM Network Services B.V., Square Nederland B.V. en Koning & Hartman B.V. voeren vanaf nu één merknaam: Koning & Hartman. Een nieuwe merkstrategie en bijbehorende huisstijl zorgen voor een effectieve marktbewerking binnen de sectoren telecom, industrie en infrastructuur.

“Koning & Hartman is opnieuw gepositioneerd, waarbij we een sterke focus leggen op de marktsegmenten Telecom, Industrie en Infrastructuur. Ook hebben we een moderne huisstijl ontwikkeld die bij onze nieuwe merkstrategie past. Zo kunnen we beter inspelen op de behoefte van de markt en onze doelgroepen duidelijk maken wat wij voor ze kunnen betekenen op het gebied van hoogstaande technische producten en diensten,” zegt Oswald Coene, Algemeen Directeur Koning & Hartman.

“Het streven is de naamsbekendheid te vergroten en ons imago te versterken binnen deze drie eerder genoemde segmenten. Onze nieuwe payoff is: Maakt het verschil. Want we maken iedere dag het verschil voor onze klanten door onze vakkennis en persoonlijke betrokkenheid van onze medewerkers.”

Ook de namen van twee dochterondernemingen veranderen. NKM Network Services B.V. heet voortaan Koning & Hartman Network Services B.V. en Square Nederland B.V. heet voortaan Koning & Hartman Consulting B.V. Beide bedrijven gaan verder onder het Koning & Hartman label.